vineri, 7 februarie 2014

Cum am slăbit.-Planificarea curei.


 
Dilema
   Imediat ce m-am hotărăt sa slăbesc am trecut la stabilirea obiectivelor si planificarea curei.
    Obiective:
  • să slăbesc 10 kg;
  • să-mi îmbunătăţesc sănătatea;
  • să-mi recapăt încrederea în mine;
  • să arăt mai bine.             
     Planificarea curei de slăbire trebuie făcută temeinic şi amănunţit, dacă vrei să ai succes. Pentru asta, am răspuns la întrebările enunţate, atunci când am povestit despre motivaţie.
  1. De ce vreau să slăbesc? Asta mi-am clarificat-o şi mi-am stabilit şi obiectivele.
  2. Cum reuşesc să slăbesc? Ce îmi trebuie? Răspuns simplu: dietă bună si program de mişcare.
  3. Cu cine? Singură sau cu ajutorul altor persoane? 
  4.  Când?  Acum ,imediat,fără nici o amânare.
    Aşa că, am "dat buzna " pe internet. Diete şi sfaturi câte vrei.Răbdare să ai. Unii, ridică în slăvi o dietă, alţii,o desfiinţează. În cine să te încrezi? Am 62 ani. Dacă dieta îmi produce un dezechilibru metabolic, sau îmi creeaza carenţe de vitamine?
                Intuiţia m-a îndemnat să dau click pe un anunţ şi să mă programez la un medic nutriţionist. A fost clickul sănătăţii mele.
         Obiective aveam, motivata eram. Cum a reuşit medicul să mă ajute să-mi clarific întrebarile şi să am o planificare de succes a curei de slăbire? In curând
Pâna atunci.. să auzim numai de bine.
Adriana